Ako reklamovať objednávku?

Pri doručení tovaru prepravnou službou alebo osobnom odbere na predajni dôkladne skontrolujte, či zásielka nie je poškodená.

Reklamácia tovaru, ktorý bol poškodený počas prepravy

V prípade, že bola zásielka poškodená počas prepravy, existujú 2 možnosti riešenia:

  1. Spísanie škodového zápisu - vo väčšine prípadov poškodenia tovaru počas prepravy ide o poškodenie obalového materiálu a znečistenie poťahu (teda o ľahko opraviteľné poškodenie). V tomto prípade odporúčame spísať s vodičom škodový zápis, čím zaručíte, že tovar bol prevzatý s výhradami, a následne vypísať poškodenie a zhotoviť fotodokumentáciu. Týmto postupom sa eliminuje možnosť ďalšieho poškodenia pri preprave (v prípade, že by išiel tovar späť cez prepravnú spoločnosť, mohlo by dôjsť k väčšiemu poškodeniu tovaru). Na základe spísaného škodového zápisu a fotografií riešime reklamáciu prepravy, kedy nechávame vyrobiť nový diel, ktorý zasielame prepravnou službou. O celom postupe vás informujeme telefonicky a e-mailom.
  2. Neprevzatie tovaru z dôvodu poškodenia pri preprave

Ako bolo už spomenuté, zákazníkom odporúčame prvú variantu, pretože ide o rýchlejšiu možnosť, pri ktorej sa navyše eliminuje možnosť ďalšieho poškodenia tovaru.

Reklamácia tovaru, ktorého závada sa prejavila počas používania

Na všetok tovar v našej ponuke platí záruka 2 roky, u niektorých výrobkov je záruka predĺžená na 3-10 rokov (vždy uvedené na faktúre).

Podľa nákupného poriadku má zákazník právo na reklamáciu tovaru v stanovenej záručnej lehote, ak tovar vykazuje závadu, ktorá nebola spôsobená jeho nevhodným používaním.

Postup reklamácie

  1. Zašlite e-mail na adresu reklamace@akcent-nabytek.cz s žiadosťou o reklamáciu, kde pre rýchlejšie vybavenie reklamačného konania uveďte číslo objednávky (prípadne v prílohe zašlite faktúru), popis a fotografie vady. Na základe poskytnutých podkladov vás informujeme o ďalšom postupe. Reklamáciu je tiež možné poslať poštou na adresu: Akcent 2000 s.r.o., Sokolovská 1345, 698 01 Veselí nad Moravou
  2. Ďalším krokom reklamácie je zaslanie reklamovaného tovaru na našu adresu. Po posúdení stavu tovaru vás opäť informujeme. V niektorých prípadoch dochádza k návšteve pracovníka na adrese zákazníka, aby posúdil stav reklamovaného tovaru.
  3. Na základe správy zodpovednej osoby dochádza k vyhodnoteniu reklamácie a následným krokom k jej riešeniu.

Ku každej reklamácii pristupujeme individuálne, aby bola vyriešená k spokojnosti všetkých strán v čo najkratšom termíne.

Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Prvý nákup

zadajte svoj email a získajte zľavu na váš prvý nákup. Po odoslaní okamžite obdržíte zľavový kód.

Získajte 100 Kč na váš nákup