Najčastejšie kladené otázky

  • Ako funguje vyskúšanie matracov?

Matrace zasielame v dvojitom priehľadnom obale, pričom jeden slúži na prepravu a druhý na vyskúšanie. Pre vyskúšanie matraca odporúčame ponechať matrac v jednom originálnom nepoškodenom obale. Na obal si môžete položiť prestieradlo pre väčšie pohodlie.

  • Ako môžem objednať atypický rozmer?

V prípade záujmu o atypický rozmer môžete zadať svoje telefónne číslo do kolonky zavolajte mi a my vám obratom zavoláme. Alebo nás môžete kontaktovať na e-maile: info@ketyban.sk, telefónnom čísle: 222 205 156 alebo cez kontaktný formulár. Vyrobiť je možné takmer akýkoľvek pravidelný rozmer. Dodacia doba pri atypických rozmeroch je obvykle do 5 dní.

  • Ako funguje osobný odber na výdajnom mieste?

Najprv sa s nami telefonicky dohodnete, kedy si tovar vyzdvihnete, aby sme pre vás tovar pripravili na sklade alebo v predajni. Vyzdvihnúť tovar si môžete každý pracovný deň od 9 - 12 a od 13 - 17 hodín, v sobotu od 9 - 11 hodín po predchádzajúcej dohode. Adresa predajne: Akcent 2000 s.r.o., Sokolovská 1345, Veselí nad Moravou alebo v našom sklade.

  • Čo musím skontrolovať pri prevzatí tovaru od prepravcu?

Odporúčame skontrolovať, či tovar nie je mechanicky poškodený a či zodpovedá vami objednanému modelu pred prepravcom. Ak prepravca nebude chcieť počkať na kontrolu, napíšte do odovzdávacieho protokolu, že tovar bol prijatý s výhradou. Napr. poškodený obal.

  • Ako môžem vrátiť tovar v 14-dňovej lehote?

Tovar nezasielajte na dobierku a ak je to možné, pošlite tovar v pôvodnom obale (nie je to však podmienkou). Pred zaslaním tovaru späť nás písomne (e-mailom) informujte, že žiadate o odstúpenie od zmluvy, uveďte číslo objednávky, dátum nákupu a číslo účtu pre vrátenie peňazí. Peniaze je možné vrátiť tiež v hotovosti v sídle spoločnosti alebo na niektorej z prevádzok (atypické rozmery neberieme späť). Viac tu bod 10.

  • Ako reklamovať tovar?

Ak zistíte pri prevzatí závadu, tovar nepreberajte a na mieste s vodičom spíšte reklamačný protokol. Reklamáciu pri tovare v záručnej dobe môže zákazník uplatniť jednou z nasledujúcich možností:

    • osobne v prevádzke predávajúceho (najrýchlejší spôsob)
    • zaslaním reklamácie na adresu:

      Akcent 2000 s.r.o.
      Sokolovská 1345
      698 01 Veselí nad Moravou
      alebo e-mailom: info@ketyban.sk

Viac informácií o reklamáciách nájdete tu

  • Kedy mi bude tovar doručený?

Termín dodania závisí od druhu objednaného tovaru. Vo väčšine prípadov sa pohybuje v rozmedzí 5 - 10 pracovných dní. Na detaile každého výrobku sa zobrazuje textová informácia o dostupnosti tovaru. Ak je stav Skladom - tovar je reálne na sklade s možnosťou dodania od 24h do 3 dní.

Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Prvý nákup

zadajte svoj email a získajte zľavu na váš prvý nákup. Po odoslaní okamžite obdržíte zľavový kód.

Získajte 100 Kč na váš nákup